هشت بهشت زندگی

بهشت را که ندیدیم اما هشت بهشتِ خلاصه شده در یک عمارت، چشمانمان را به غایت نوازش داد

هشت بهشت زندگی

بهشت را که ندیدیم اما هشت بهشتِ خلاصه شده در یک عمارت، چشمانمان را به غایت نوازش داد

این چند روز مفید و مختصر

چند روز است که مادرک سرزده آمده است و می‌خواهد فردا برود و من همانقدر که از آمدنش خوشحال شدم از این رفتن زود هنگام دلخورم. تمام این چند روز به کار کردن و بخشی از خانه تکانی گذشته و من اصلا فرصت سر زدن به اینجا را نداشتم. ممنون از احوالپرسی‌هایتان. مجال جواب دادن به تک تک نظرات نبود و من با احترامی که برای شما و نظراتتان قائلم نمی‌خواهم با جواب های کوتاه و سرسری تائیدشان کنم. جواب آزمایش حدود 10 روز دیگر آماده می‌شود. سپاس بیکران از این که هستید. از راه دور دست تک‌تک‌تان که برایم نوشته‌اید را می‌بوسم.
نظرات 2 + ارسال نظر
:) سه‌شنبه 5 اردیبهشت 1396 ساعت 10:58

سلام برمبعث
بهاری ترین فصل گیتی سلام برمبعث فصل شکفتن گل سرسبد بوستان رسالت سلام برمبعث
روزی که گلهای ایمان درگلستان جان انسانشکوفا شد
بعثت پیامبر مبارڪ باد

سلام گلم
با تاخیر به شما هم مبارک
مرسی برای این پیامهای قشنگ و دلچسبت

مینا دوشنبه 4 اردیبهشت 1396 ساعت 20:51

انشالله خیره هر چی که پیش بیاد خیره

ان شالله که همینطوره

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد