هشت بهشت زندگی

بهشت را که ندیدیم اما هشت بهشتِ خلاصه شده در یک عمارت، چشمانمان را به غایت نوازش داد

هشت بهشت زندگی

بهشت را که ندیدیم اما هشت بهشتِ خلاصه شده در یک عمارت، چشمانمان را به غایت نوازش داد

عشق نو

روز نو شد و صبح من و تو هم

فصل نو شد و حال من و تو هم

سال نو شد و عشق من و تو هم



پست گذاشتن را با لپ تاپ دوست دارم. چند روز است می آیم و با گوشی اکم، یک چیزهایی دست و پا شکسته می نویسم اما هیچکدام به دلم نمی نشیند و در حد چرکنویس باقی می ماند. اما چاره چیست؟ نزدیک یک هفته است که مهمان مادر و پدر همسرک شدیم و من با این احوال خراب؛ خوردم و خوابیدم. اینقدر که حوصله ام سر رفته است. این بار برخلاف سالهای قبل نتوانستم کمک خاصی به مادر همسرک بکنم. گاهی معذب می شوم که نکند سربارشان شده ام. گاهی وقتی ذوقشان را برای کوچکمان می بینم با آرامش می آیم توی اتاق و دراز می کشم و به سه نفرمان فکر می کنم. 

بین خودمان باشد؛ من هنوز نتوانستم با این ماهی کوچک ارتباط برقرار کنم. کل مکالماتم با این کوچک چند هفته ای یک یا دو جمله در روز است آن هم در پی شوخی ها و مسخره بازیهای همسرک. شما راهکاری برای برقراری ارتباط دارید؟

سال جدید باز هم دور از مادرکم و دور از خانه خودمان در خانه پدری همسرک تحویل شد. سپاس بیکران یکتای مطلق را. من همچنان دلم می خواهد هفت سینی با سلیقه خودم در خانه خودم بچینم و برایش هزارجور نقشه می کشم و به همسرک می گویم با حساسیت مادرک ات و بچه دار شدنمان ما هم از سال دیگر باید بعد از سال تحویل برسیم که خانه قبل از تحویل بهم نریزد


غ ـزل واره:

+ سال نو تک تک تان فرخنده

+ حرف زیاد است. چند روزی بود  وسوسه میشدم کمی خاله زنک بنویسم اما نشد

+ این روزها فقط با دوش آب گرم، گرم می شوم

نظرات 4 + ارسال نظر
لی لا دوشنبه 7 فروردین 1396 ساعت 01:31 http://lilaliana.persianblog.ir

سال نو مبارک...امیدوارم سال خوب وخوش وخاصی رو بگذرونی وبه تمام اهدافت برسی...آمین
غزلک جان کامنت واست گذاشتم درپست احوال این روزها وواسه مامان شدنت تبریک گفتم اما پاسخ ندادی...

سلام لی لا جام
مچکرم از آرزوی قشنگت. به همچنین
گلم من جواب داده بودم اما فکر کنم بلاگ اسکای ارور داده و ثبتش نکرده

مینا پنج‌شنبه 3 فروردین 1396 ساعت 19:34 http://posiiiitive-enerrrgy.mihanblog.com

با تو دلیت نمیدونم باید چجوری سر حرف و باز کنی احتمالا چند وقت دیگه سر حرف باز میشه ،شاید هنوز حسش نکردی برای همونه....
در مورد مادر همسرک هم خم به ابرو نیار هر که طاووس خواهذ جور هندوستان کشد

شاید اینطوری باشه نمیدونم
اما در مورد تحویل سال من واقعا دوست دارم به سلیقه خودم هفت سین بچینم و عکسهای دونفره بگیریم
دوست دارم مستقل از رفتار بقیه به دلخواه خودم رفتار کنم

رافائل پنج‌شنبه 3 فروردین 1396 ساعت 11:51 http://raphaeletanha.blogsky.com

غزل جان همینکه یه ملق تو شکمت بزنه، سر صحبتت باهاش باز میشه. اصلا نگران نباش.
عیدت مبارک. سال خوبی داشته باشی.

امیدوارم. عید شما هم مبارک دوست مهربونم به همچنین

آبگینه چهارشنبه 2 فروردین 1396 ساعت 22:55 http://abginehman.blogfa.com

ان شاالله سال خیلی خیلی خوبی داشته باشی عزیزم
قدم ماهی کوچولو خیر و برکت رو میاره

آمیـــن
ان شالله همینطوره
ممنونم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد