هشت بهشت زندگی

بهشت را که ندیدیم اما هشت بهشتِ خلاصه شده در یک عمارت، چشمانمان را به غایت نوازش داد

هشت بهشت زندگی

بهشت را که ندیدیم اما هشت بهشتِ خلاصه شده در یک عمارت، چشمانمان را به غایت نوازش داد

روز یازدهم: آرزوهای خودتان را به واقعیت تبدیل کنید (تکمیل شد)

"تصور به راستی فرشی معجزه آسا است."

نورمن وینسنت

نویسنده



اگر تمرین های شگفت انگیز را مرتب دنبال می کنی؛ با انجام دادن تمرین ها شالوده ای شگفت انگیز در زندگی تان بنا کرده اید. اما امرزو به راستی روزی است هیجان انگیز است زیرا قصد دارید به کارگیری نیروی معجزه آسای سپاس گزاری را درباره ی آرزوها و خواسته های ارزشمندتان شروع کنید! 

 

صدها فرهنگ بومی در قرن های گذشته قبل از دستیابی به خواسته های خودشان از خدا سپاس گزاری کرده اند.

برمبنای قانون جذب، دو گونه ی مشابه به راستی یکدیگر را جذب می کنند. بنابراین شما باید در ابتدا تصویری را از خواسته های خودتان در ذهنتان به وجود بیاورید. سپس، برای جذب کردن خواسته ی ارزشمندتان باید احساس کنید که به آن رسیده اید. به این ترتیب احساس درونی تان همچون زمانی خواهد بود که خواسته شما به واقعیت پیوسته است.

در کتابهای آسمانی همواره نوید داده شده است که:

" هر کس هم اکنون از خداوند سپاس گزار باشد؛ در آینده نعمت هایی بیشتر به او هدیه خواهد شد و او از فراوانی بهره مند خواهد بود"

پس اگر می خواهید آرزوهای خودتان را به واقعیت تبدیل کنید و زندگی تان را به گونه ای تغییر بدهید که در هر زمینه ای پر بار باشد، باید قبل و بعد از دستیابی به خواسته های ارزشمندتا از خداوند سپاس گزاری کنید.

وقتی برای دستیابی به خواسته های ارزشمندتان از خداوند سپاس گزاری می کنید؛ باید بدانید و باور داشته باشید که خواسته های شما به شیوه ای معجزه آسا واقعیت خواهند یافت زیرا این قانون به راستی یکی از قانونهای کائنات است.


زمانی که دستیابی به خواسته های ارزشمندتان را تصور می کنید؛ نسبت به آن مثبت اندیش می شوید. انسان مثبت اندیش بی تردید برای تلاش کردن انگیزه بیشتری دارد و هر چه بهتر از فرصت هایش استفاده می کند. چنین انسانی هرگز وقتش را برای گله و شکایت هدر نمی دهد.


کدام خواسته ها هم اکنون مهم ترین خواسته های شما محسوب می شوند؟

خواسته های خودتان را در هر بخش از زندگی به روشنی تعیین کنید و ده خواسته برترتان رابرای این تمرین شگفت انگیز  انتخاب کنید. ده خواسته ای که می تواند در زمینه های مختلفی مثل پول، سلامتی، خانه و خانواده با روابطتان باشد؛ یا ده خواسته ای که مربوط به یک بخش از زندگی تان باشد مثب امور شعلی یا موفقیت شخصی یا هر زمینه ای که به معنای واقعی قصد دارید تغییری مثبت را در آن بخش به وجود آورید.درباره مهم ترین خواسته تان بسیار دقیق باشید.

تصور کنید درباره ده خواسته برترتان در مسیری قرار میگیرید که با نظمی معجزه آسا پیش می رود زیرا با به کارگیری قانون جذب، در واقع چنین کاری را انجام می دهید.

فهرست ده خواسته هایتان را به گونه ای بنویسید که گویا خواسته های ارزشمندتان به واقعیت تبدیل شده اند.

مثل:

- خدایا سپاس گزارم؛ خدایا سپاس گزارم؛ خدایا سپاس گزارم زیرا خبری عالی درباره بچه دار شدنمان می شنوم!

- خدایا سپاس گزارم؛ خدایا سپاس گزارم؛ خدایا سپاس گزارم  زیرا در خانه رویایی ام زندگی میکنم و این خانه، همان گونه که خودمان می خواستیم از هر نظر کامل است!

- خدایا سپاس گزارم؛ خدایا سپاس گزارم؛ خدایا سپاس گزارم  زیرا با پدرم گفت و گوی تلفنی شگفت انگیزی دارم که بی تردید سبب می شود رابطه ی ما بهبود یابد

- خدایا سپاس گزارم؛ خدایا سپاس گزارم؛ خدایا سپاس گزارم زیرا آزمایش پزشکی ام نسان می دهد که من دوباره سالم و تندرست هستم!

 خدایا سپاس گزارم؛ خدایا سپاس گزارم؛ خدایا سپاس گزارم زیرا پولی پیش بینی نشده به دستم می رسد. این درست همان مبلغی است که برای سفرم به اروپا نیاز داشتم!

- خدایا سپاس گزارم؛ خدایا سپاس گزارم؛ خدایا سپاس گزارم  زیرا اندیشه های عالی به ذهنمان می رسد که سبب می شود مهم ترین مشتری مان را به سوی کسب و کارمان جذب کنیم!

- خدایا سپاس گزارم؛ خدایا سپاس گزارم؛ خدایا سپاس گزارم زیرا  اسباب کشی ما بسیار آسان و بی دردسر انجام می شود!


وقتی سه یار در یک جمله می‌نویسیم: "خدایا سپاس گزارم؛" در واقع کاری تاثیرگذار را انجام می دهیم. این کار به راستی سپاس گزارانه ی ما را افزایش می دهد. عدد 3 در ریاضیات عددی شگفت انگیز محسوب می شود و بسیار از پدیده های موجود در کائنات نیز ساختاری سه گانه دارند. مثل زن، مرد، فرزند



تمرین شگفت انگیز شماره ی 11

آرزوهای خود را به واقعیت تبدیل کنید


1.   تمرین شگفت انگیز شماره 1 را تکرار کنید.


2.  ده خواسته برترتان را فهرست وار بنویسید. قبل از مطرح کردن هر خواسته سه بار بنویسید "خدایا سپاس گزارم." تصور کنید از قبل به خواسته های ارزشمندتان رسیده اید.


3.  تصورتان را به کار ببرید و دربارهی هر یک از خواسته های ارزشمندتان به صورت ذهنی به این سوال ها پاسخ دهید؛ به گونه ای که گویا یه هر ده خواسته ی برترتان رسیده اید:

  1.  وقتی به خواسته ی خودتان رسیدید؛ چه احساسی داشتید؟
  2. وقتی به خواسته ی خودتان رسیدید؛ در ابتدا موضوع را به چه کسی و چگونه گفتید؟
  3. وقتی به خواسته ی خودتان رسیدید؛ در ابتدا کدام کار مهم را انجام دادید؟(  بکوشید در حد توانتان هرچه بیشتر جزیییات مربوط به این کار را در ذهنتان تصور کنید.)


4.  در پایان، خواسته ارزشمندتان را بازخوانی کنید و این جمله را به معنای واقعی با تاکید بر زبان آورید:"خدایا سپاس گزارم" به این ترتیب، سپاس گزار بودن از خداوند را هر چه بیشتر احساس خواهید کرد


5.  اگر دوست دارید؛ می توانید برای خودتان تابلوی شگفت انگیز بسازید. تصاویر مربوط به خواسته های ارزشمندتان را از مجله ها و روزنامه ها جدا کنید و آن ها را روی تابلوی شگفت انگیزتان بچسبانید. تابلو شگفت انگیز را در مکانی فرار دهید که اغلب در دیدرستان باشد. بالای تابلوی شگفت انگیزتان این جمله را پر رنگ بنویسید: " خدایا سپاس گزارم. خدایا سپاس گزارم. خدایا سپاس گزارم." (می توانید از یخچالتان به منزله ی تابلوی شگفت انگیز استفاده کنید.)

+ با عرض پوزش به دلیل سردرد شدید بیشتر از این نمی توانم بنویسم. فردا ادامه اش را به یاری خدا مینویسم

نظرات 4 + ارسال نظر
همراه با هستی یکشنبه 17 بهمن 1395 ساعت 08:31 http://www.withuniverse.blogfa.com

سلام به شما
از انرژی مثبت نوشته‌هاتون واقعاً سرحال شدم. ممنون که خوب و مثبت می‌نویسین تا دنیا به جای قشنگ‌تری تبدیل بشه.
با بهترین آرزوها و شادترین لحظه‌ها واستون...

درود بر شما و تشکر از حضورتان دوست عزیز
من هم برای شما بهترین ها را آرزو می کنم

دختر خوب پنج‌شنبه 14 بهمن 1395 ساعت 07:41

اجازه هست بعد از چند روز غیبت درخواست رمز پست درهم را داشته باشم


رسیدن بخیر
زیارت قبول بانو

ستاره چهارشنبه 13 بهمن 1395 ساعت 00:20 http://setareha65.blogsky.com

چه عالی. هنوز تو فکرم چه خواسته هایی دارم...

منم هنوز درگیرم
هنوز اولویت بندی نشدن اما دو سه تای اولی رو دیشب و امروز پیدا کردم

آبگینه سه‌شنبه 12 بهمن 1395 ساعت 15:02 http://abginehman.blogfa.com

چقد این تمرین قشنگ بود و به من چسبید

هنوز تکمیل نشده
ولی اصلش همینه
تا عصر کاملش میکنم.
عالیه این تمرین ها
من دیشب جواب گرفتم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد