هشت بهشت زندگی

بهشت را که ندیدیم اما هشت بهشتِ خلاصه شده در یک عمارت، چشمانمان را به غایت نوازش داد

هشت بهشت زندگی

بهشت را که ندیدیم اما هشت بهشتِ خلاصه شده در یک عمارت، چشمانمان را به غایت نوازش داد

شهدای آتش نشان

امروز با تک تک خانواده هایشان درد کشیدم و باریدم؛ پای تلویزیون. چقدر دردناک و عظیم است این مصیبت.  اشکهایم تمام نمی‌شوند. نمی‌توانم کانال را عوض کنم. دوست داشتم در مراسم تشیعشان حاضر باشم. خدایا دل من آرام نمی‌گیرد؛ دل خانواده هایشان در چه حال است؟!


امروز اولین روز ماه جمادی الاول است. زمانی که ماه قمری از روز دوشنبه شروع می‌شود؛ ختم سوره واقعه مجرب است. برای اطلاع از نحوه این ختم، پست آبگینه عزیز را بخوانید


نظرات 1 + ارسال نظر
ستاره دوشنبه 11 بهمن 1395 ساعت 20:54 http://setareha65.blogsky.com

خدا رحمت کنه. ممنون بابت یاداوریت. و تم جدید مبارک

الهی آمین

خواهش میکنم. ان شالله حاجت روا شی

ممنونم ستاره جان. اما هیچ تمی به دلم نمیشینه. فکر کنم آخرش یه روز دست به کار شم و خودم قالب دلخواهمو درست کنم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد