هشت بهشت زندگی

بهشت را که ندیدیم اما هشت بهشتِ خلاصه شده در یک عمارت، چشمانمان را به غایت نوازش داد

هشت بهشت زندگی

بهشت را که ندیدیم اما هشت بهشتِ خلاصه شده در یک عمارت، چشمانمان را به غایت نوازش داد

خدایا سپاس

امروز دلم نوشتنی از جنس دلم می‌خواهد اما استرس کارهایم اجازه نمی‌دهد مطلب را درست ادا کنم. پس:



+ خداوندا سپاس‌گزارم از پرداخت تک تک صورت حسابهای از دیروز تا امروز. برای خرید برنج، خریدهای یواشکی سوپرایزی، خرید برق ناخن، خرید شلغم، خرید آن یواشکی‌مان برای برنامه ریزی مان، خرید چسب‌های دیزاین، خرید خیار و گوجه و شلغم و همه صورت حسابهای دیگر گذشته تا امروز. خدایا سپاس خدایا سپاس خدایا سپاس


+ خدایا برای استرسی که جهت انجام کارهایم دارم سپاس که مرا اینجا نشانده که زودتر انجامشان دهم. خدایا سپاس خدایا سپاس خدایا سپاس


+ خداوندا برای ترجمه ای که هر روز یک فایل جدید برای ایجاد تغییراتش به دستم رسید سپاس ؛ چرا که برای دفعه بعد همه فایلهای اصلاحات را دارم و از ابتدا مطابق آنها کار خواهم کرد. خدایا سپاس خدایا سپاس خدایا سپاس

+ خداوندا برای قهوه ای که می‌خورم سپاس؛  چون می‌خواهم خواب از سرم بپرد. خدایا سپاس خدایا سپاس خدایا سپاس


+ خداوندا برای همه دوستانی که در تمرین سپاس گزاری همراهم شدند سپاس؛ زیرا باعث شدند من هم با شور و اشتیاق بیشتری تمرینها را انجام بدهم. خدایا سپاس خدایا سپاس خدایا سپاس


+ خداوندا برای غذاهایی که تا امروز خورده ام سپاس، زیرا کمک کرد سلامت باشم و نیروی انجام کارها و سپاس گزاری از تو را داشته باشم. خدایا سپاس خدایا سپاس خدایا سپاس


+ خداوندا برای داشتن این لپ تاپ بی نظیر سپاس که تا امروز کارهای زیادی توانسته ام به وسیله آن انجام دهم. خدایا سپاس خدایا سپاس خدایا سپاس


+ خداوندا برای گوشی ام سپاس زیرا با آن می توانم در طول روز چند بار با همسرک و عزیزانم حرف بزنم. خدایا سپاس خدایا سپاس خدایا سپاس


+ خداوندا برای برنامه صبح سپاس زیرا احساسی فوق العاده درونم به وجود آورد. خدایا سپاس خدایا سپاس خدایا سپاس


+ خداوندا برای چیزی که چند روزه توی گلوم احساس می‌کنم گیر کرده سپاس‌گزارم چون فکر می‌کنم مورد خاصی نباشه و احتمالا از دلتنگیِ . خدایا سپاس خدایا سپاس خدایا سپاس

نظرات 1 + ارسال نظر
نگین چهارشنبه 15 دی 1395 ساعت 17:12 http://everythingisok7.blogsky.com

آخ که من عاشق این آدم های مثبت سپاسگذار قشنگم که که در اوج استرس به من آرامش می دهند!
مرسیییییی آدم مثبت سپاسگذار قشنگ! :))))

خدایا سپاس که این وبلاگ را پیدا کردم و سپاس که این آدم را آفریدی!

موفق باشین دوست عزیز! :)

قربون شومااا نگین جان
شرمنده می فرمایید
خواهش میکنم. مرسی آدم مثبت بین مثبت پسند سپاس گزار

خدایا سپاس که انسانهای مثبت اینجا برام پیام میگذارند و حال منو به می کنند
خدایا سپاس گزارم که این همه آدم مثبت اندیش و سپاس گزار داری و سر راه من قرارشون میدی

سپاس نگین جان
پایدار باشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد