هشت بهشت زندگی

بهشت را که ندیدیم اما هشت بهشتِ خلاصه شده در یک عمارت، چشمانمان را به غایت نوازش داد

هشت بهشت زندگی

بهشت را که ندیدیم اما هشت بهشتِ خلاصه شده در یک عمارت، چشمانمان را به غایت نوازش داد

روز هفتم: آهن ربای جذب پول

" زندگی بشر فقط با سپاس گزاری کردن پر بار می شود"

دیتریش بانهوفر

کشیش کلیسای لوتران



سپاس گزاری نشان دهنده توانمندی و گله و شکایت کردن نشان دهنده ناتوانی است. این قانون به راستی قانون طلایی کل زندگی شما محسوب می شود. هر چه بتوانید به دلیل دارایی تان سپاس گزارتر باشید، حتی اگر دارایی چندانی ندارید؛ ثروتی بیشتر جذب خواهید کرد. از سوی دیگر هرچه درباره پول و وضعیت مالی خودتان گله کنید؛ فقیرتر خواهید شد. 

 

تمرین شگفت انگیز امروز یکی از دلایل مهم گله و شکایت انسانها درباره پول را تغییر می دهد و آن را به رفتاری سپاس گزارانه تبدیل می کند.  به این ترتیب تاثیر آن برای تعییر دادن موقعیتهای مالی شما دو برابر خواهد بود. گله و شکایت باعث میشود فقیر شوید و سپاس گزاری سبب می شود ثروت به شیوه ای معجزه آسا به سوی زندگی شما جذب شود.

انسانها علاوه بر گله و شکایت زبانی در اندیشه های خودشان نیز گله و شکایت می کنند. همچنین بسیاری از انسانها از اندیشه های بسیار موجود در ذهنشان بی خبر هستند. هرگونه اندیشه یا سخن منفی، حسادت گونه، سرشار از نگرانی، و شکایت گونه دربازه پول به معنای واقعی به فقر و تنگدستی می انجامد.

اگر پول کافی برای پرداخت صورت حسابها ندارید؛ احساس میکنید به طور طبیعی باید سپاس گزاری کردن درلازه آن صورت حسابها را در آخر فهرست سپاس گزاری خود قرار دیهید. بلکه باید به شیوه ای واروونه عمل کنید. باید به دلیل بهره مند شدن از کالا یا خدماتی سپاس گزاری کنید که قرار است صورت حساب مربوط به آن را بپردازید. انجام دادن این کار بسیار ساده است. اما در وضعیت مالی زندگی تان تاثر شگفت آوری باقی خواهد گذاشت. در این صورت به معنای واقعی به آهن ربای جذب پول تبدیل خواهید شد!

اگر صورت حساب مربوط به مبلغ رهن یا اجاره است باید سپاس گزار باشید که خانه ای دارید که می توانید در آن زندگی کنید. بخاطر مشاوران املاک و صاحب خانه ها سپاس گزار باشید که چنین امکانی را در اختیار ما قرار دادند.

اگر قبض برق و گاز است به این بیندیشید که با برق و گاز گرما و سرمای کافی در منزلتان به وجود می آورید، با آب گرم حمام میکنید و از همه وسایلی استفاده میکنید که با برق و گاز کار  میکنند.

از آن  زمان که به تاثیر سپاس گزاری پی بردم؛ هرگاه صورت حسابی را می پرداختم، روی آن چنین می نوشتم: "خدایا سپاس گزارم که پرداخت شد". در ابتدا وقتی پول نداشتم تا صورتحسابی را پرداخت کنم؛ باز هم از تاثیر معجزه آسای سپاس گزاری استفاده میگردم و چنین جمله ای روی صورتحسابم مینوشتم:" خدایا سپاس گزارم که پول کافی به دستم می رسد" و بعد از پرداخته شدن صورت حساب جمله " هدایا سپاس گزارم که پرداخت شدرا می نوشتم"


تمرین شگفت انگیز شماره 7: 

آهن ربای جذب پول


1.     تمرین شگفت انگیز شماره 1 را تکرار کنید.


2.  صورت حسابهای جدیدتان را در نظر بگیرید که هنوز آن ها را نپرداخته اید. از معجزه آسای سپاس گزاری استفاده کنید و چنین جمله ای روی صورتحساب بنویسد:" خدایا سپاس گزارم که پول کافی به دستم می رسد". بکوشید به دلیل بهره مند بودن از پول کافی برای پرداخت صورت حسابتان به معنای واقعی از خداوند سپاس گزاری کنید . فرقی نمی کند که اکنو پول کافی دارید یا نه


3.  ده صورت حسابتان را در نظر بگیرید که در گذشته آن ها را پرداخت کرده اید. روی هریک از آنها اینچنین بنویسید: " خدایا سپاس گزارم. پرداخت شد" با تمام وجودتا از خداوند سپاس گزاری کنید که برای پرداختن هر یک از این صورت حسابها پول کافی داشتید!

نظرات 7 + ارسال نظر
آبگینه چهارشنبه 15 دی 1395 ساعت 08:46 http://abginehman.blogfa.com

در مورده پست رمزی:
من فک کردم یه مساله خصوصیه و دوست نداری کسی بخونه نمیدونستم به کسی رمز دادی

آبگینه جانم
قبلاها که فکر کنم شما اینجا رو نمی خوندی من یک پست رمزدار نوشته بودم و اونایی که رمز خواسته بودند و تقریبا می شناختم رمز رو داشتند
اما از بس از روش گذشته بود اونا هم رمز رو یادشون رفته بود فکر کنم

آخه اولا که رمز دار می نوشتم برای کسایی رمز رو میفرستادم اما فیدبکی نداشت
منم اون بار گفتم هر کس درخواست کرد؛ بهش رمز میدم خودم نمیرم بگم بیا این رمزم
شاید اصلا حوصله نداشته باشه منو بخونه

رافائل چهارشنبه 15 دی 1395 ساعت 08:35 http://raphaeletanha.blogsky.com

چه تمرین خوبی. خیلی خوبه که زاویه دیدمون رو به دنیا و اطراف و زندگیمون عوض کردی

عالی رافائل جان
برای هر پرداختی که میکنم بی اختیار میاد تو ذهنم و میگم خدایا متشکرم

پری چهارشنبه 15 دی 1395 ساعت 08:29 http://mavatorobche.persianblog.ir

عالی بود غزل جان.سعی میکنم رعایت کنم ایشالا.حالا میفهمم چقدر تو زندگی بدبین بودم.

عزیـــــــــزم پری جان
الهی زندگیتون پر برکت باشه
دل شاد و نگاهت مثبت

ستاره سه‌شنبه 14 دی 1395 ساعت 21:49 http://setareha65.blogsky.com

مثل همیشه عالییی.
عزیزم اون پست رمز دار رو حذف کردی چرا؟ من رمزت رو یادم رفته بود تازه میخواستم رمز بگیرم بیام بخونمش

وای ستاره جون ممنونم از این همه انرژی که میدی
تا ظهر بود؛کسی تحویلم نگرفت منم برش داشتم

همین روزا یک چیزای رمز داری مینویسم

مینا سه‌شنبه 14 دی 1395 ساعت 21:05 http://posiiiitive-enerrrgy.mihanblog.com

از دو سال قبل تا حالا این تتها تمرینیه که دوستش دادم و انجام دادم ....
خدایا شکرت بابت پولی که به من میرسونی تا به خواسته هام برسم

تمرین بی نظیریه
من از تمرین قبلی هم خیلی خوشم میاد
خدایا شکرت بابت تک تک خریدهایی که میکنیم
بابت اینکه پولش رو داریم

آبگینه سه‌شنبه 14 دی 1395 ساعت 20:27 http://Abginehman.blogfa.com

عجب متنی
تا حالا این مدلی فکر نکرده بودم که درسته ما هزینه هایی رو پرداخت میکنیم اما در واقع توانایی داریم و از امکانات بهره میبریم
خدایا سپاسگزارم

دقیقا آبگینه جون
خیلی چیزها رو بدیهی میدونیم انگار

همسر سید علی سه‌شنبه 14 دی 1395 ساعت 14:33 http://yaretalabeh.mihanblog.com

چه جالب ...
:)

خیلی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد