هشت بهشت زندگی

بهشت را که ندیدیم اما هشت بهشتِ خلاصه شده در یک عمارت، چشمانمان را به غایت نوازش داد

هشت بهشت زندگی

بهشت را که ندیدیم اما هشت بهشتِ خلاصه شده در یک عمارت، چشمانمان را به غایت نوازش داد

همچون دخترک‌های پروانه‌ای

امروز یک روز تازه است. یک صبح دلنشین که از خنکای نسیم‌اش تنم می‌لرزد و خودم را بغل می‌کنم و لبخند می‌زنم زندگی را. امروز همه دردها و حس‌های بد پرکشیدند و جایشان را به آرامش و لبخند دادند و من از شوق داشتن این صبح تازه، از شوق این نفس‌های آرام که یکی یکی می‌آیند و می‌روند، از شوق بودن مردی به معنای تمام مرد در زندگی‌ام، از شوق زنده بودن، از شوق تمام شدن دردها و سلامتی مجدد چون دخترک‌های پروانه‌ای، ورجه وورجه کنان روزم را جشن می‌گیرم.



غ ـزل‌واره:

+ این روزها ته دلم نگرانی کوچکی رخنه کرده؛ تمام تلاشم را می‌کنم که بد به دلم راه ندهم و  آن را به خدا سپرده‌ام و نفسهای عمیق به خودم هدیه می‌کنم . باشد که این نگرانی جزء همان 90% اتفاق نیفتادنی باشد

+ برنامه ای نه چندان جدید و اما خیلی جدی برای زندگی‌مان داریم. تا خدا چه بخواهد. دعایمان کنید.

+ دوباره روزهای  شلوغ در راه است. دوستشان دارم از ته دل. نمی‌دانم این راه تا کی ادامه دارد. دوست دارم ادامه‌دار باشد حتی اگر وقفه‌ای چند ساله بین‌اش باشد. شاید فعلا آخرین دوره باشد. پس بیشترین لذت و شیرین‌ترین خاطره ها  را باید از این دوره چند ماهه برای خودم جمع کنم. به دور از حاشیه ها و خاله زنک بازیهای آن مردِ گُنده و زیر دستانش.

+ چقدر رنگ و فرم این قالب به دلم چسبیده است

نظرات 6 + ارسال نظر
جلبک خاتون دوشنبه 22 شهریور 1395 ساعت 12:09 http://zendegiejolbakieman.blogsky.com/

چقدر پر از حس زندگی بود :))

خیلی لذت داشت....

+ عکس رو عاشقم ‌:)

خدا رو شکر که حس خوبی بهت داد خاتون
+ قابل شما رو نداشت

دکترانوشت یکشنبه 21 شهریور 1395 ساعت 10:41 http://phdnevesht1392.blogsky.com/

عزیزمی
متن پستت به دلم نشست پروانه ای من
خلاصه بعد مدتها برگشتم به وبلاگ م

عزیزم خیره نگران نباش

مچرکم خانومی
حتما خیره. دلمو سپردم به خدا

رافائل یکشنبه 21 شهریور 1395 ساعت 07:55 http://raphaeletanha.blogsky.com

سلام غزل جان. چه خوبه که خوشحال و سلامتی. حس من بهم میگه شاید تصمیم گرفتی مامان بشی. آخه عکسی که گذاشتی بدجور حس مادرانه داره

سلام رافائل جانم . ممنونم
راستش بدم نمیاد اما فعلا نمیشه اون عکس حسش عین عنوانم بود. دخترک و پروانه یک جا بودند برای همین گذاشتم

مینا پنج‌شنبه 18 شهریور 1395 ساعت 19:44 http://posiiiitive-enerrrgy.mihanblog.com

گلبهار پنج‌شنبه 18 شهریور 1395 ساعت 11:57

سلام غزل جان خداراشکر که حالت خوبه .

سلام گلبهار جان
ممنونم دوستم
ان شالله تو هم حال دلت خوب باشه همیشه

زهرا پنج‌شنبه 18 شهریور 1395 ساعت 11:43 http://book-music-movie.blogsky.com/

یعنی عاشق عکست شدم.خیلی مامانی هستن

آره خیلی با نمک و دوست داشتنی اند

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد